ارجمند گفت: اين روزها بسياری از سوپر ماركت های سطح شهر برای پيشگيری از ويروس كرونا ماسک پارچه ای در اختيار خريداران قرار می دهند؛ اين در حالي است كه اين ماسک ها استاندارد نبوده و قابليت جلوگيری از ويروس كرونا را ندارد.
کد خبر: ۸۳۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 30 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:«سیدمجید ارجمند»  گفت: اين روزها بسياری از سوپر ماركت های سطح شهر برای پيشگيری از ويروس كرونا ماسک پارچه ای در اختيار خريداران قرار می دهند؛ اين در حالي است كه اين ماسک ها استاندارد نبوده و قابليت جلوگيری از ويروس كرونا را ندارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشكی جهرم، با اشاره به اینکه ماسک پارچه ای قابليت نفوذ پذيری داشته و بهداشتی نيست، افزود: مردم از ماسک های استاندارد كه تاييد وزارت بهداشت هستند استفاده كنند.

وی همچنین به شهروندان تاکید کرد ماسك های بهداشتی را از داروخانه ها تهيه كنند.

ارجمند با اشاره به تامين ماسک در شهرستان جهرم گفت: شركت هاي دانش بنيان در جهرم خط توليد ماسك خود را آغاز نموده كه به زودي در داروخانه هاي شهرستان توزيع مي شود.

وی همچنین با تاکید بر «ماندن در خانه» گفت: همشهریان توصیه های بهداشتی را جدی بگیرند و کماکان برحفظ بهداشت فردی بکوشند تا زنجیره انتقال این ویروس هرچه زودتر قطع شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم در پایان گفت: بر اساس بررسی ها، مهمترین عامل ابتلا به کرونا در جهرم، رعایت نکردن نکات بهداشتی در مراودات خانوادگی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار